Nastavení soukromí

Pro poskytování služeb používáme soubory cookies. Některé z nich jsou pro fungování webu nutné, zatímco jiné nám pomohou vylepšit váš uživatelský zážitek a rychleji vás navést k tomu, co právě hledáte.
Souhlasíte s používáním všech cookies? Svůj souhlas můžete snadno definovat kliknutím na tlačítko Přijmout vše Přijmout vše Nastavení

Obchodní podmínky | Bižuterie, Jablonec, skleněná, česká ruční výroba a prodej, rokajl, perle, flitry, korálky

Obchodní podmínky

Důležité informace - doprava, platba a dodací lhůty

Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s obchodními podmínkami (viz. níže).

Provozovatel internetového obchodu:
Drahomíra Krupková – YANI

Zásada 298
468 25 Česká Republika 
IČO: 18360335
DIČ: CZ5452070547
email: yani@yani.cz

Popis nabízeného zboží a množství uvedená na eshopu

Veškerá námi nabízená bižuterie je ručně vyráběná. Informace o rozměrech a barvě materiálu se nemusí přesně shodovat se skutečností. Délka náhrdelníků se může lišit cca o 1 cm a barva může být rozdílná v závislosti na Vašem PC monitoru! Barvy se snažíme u jednotlivých výrobků popsat slovně tak, abychom vám přiblížili skutečný odstín. Berte ale prosím v úvahu, že vnímání barev/odstínů je značně individuální.

Stavy skladu jsou pouze orientační, změna stavu se nemusí ihned zobrazit na eshopu.
Pokud máte zájem o větší množství zboží než je uvedeno jako skladem, prosím, kontaktujte nás.
Zboží na objednávku zasíláme dle dohody se zákazníkem, přibližně do 14-ti dnů od objednání.

Ceny zboží

Ceny jsou platné dle aktuálního ceníku zboží v době objednávky. Uvedené ceny jsou uvedeny včetně zákonem stanovené 21% sazby DPH.

Přijetí a potvrzení objednávky:

Po dokončení Vaší objednávky obdržíte automatický email, který potvrzuje, že objednávka byla přijata do systému. Poté co Vaši objednávku převezmeme ke zpracování, obdržíte email s informaci, že Vaše objednávka je v řešení. V případě, že z nějakého důvodu nebudeme schopni zboží dodat, budeme Vás neprodleně kontaktovat emailem.

Způsob platby a dodání zboží v rámci ČR:

Zboží lze zaplatit:
Převodem na účet č. 677364893/0300 - platba předem, zboží odesíláme po připsání platby na náš účet.
Dobírkou - zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zásilky 
Osobním odběrem -  předání a zaplacení zboží je možné na adrese sídla firmy po předchozí domluvě.

Zboží zasíláme:
Zásilkovnou na pobočku nebo na adresu. Zásilky odesíláme obvykle 3x týdně.

Cena dopravy - poštovné a dobírkovné:

ZÁSILKOVNA doručení na pobočku/výdejní místo:
V případě platby předem na účet - 85,-- Kč včetně DPH. 
V případě dobírky - 115,-- Kč včetně DPH. 

ZÁSILKOVNA doručení na adresu:
V případě platby předem na účet 109,-- Kč včetně DPH.
V případě dobírky 130,-- Kč včetně DPH.

Zboží je zasláno na adresu zákazníka. V případě, že Vás pracovník pošty nezastihne na adrese dodání, zůstává zásilka uložena na Vaší dodací poště po dobu maximálně sedmi pracovních dnů.
V případě opakovaného zaslání zboží na žádost zákazníka hradí zákazník poštovné v plné výši (tj. nové poštovné + poštovné za nevyzvednutou zásilku). Zásilku podruhé na dobírku nezasíláme!
Pokud si zákazník nevyzvedne zásilku placenou převodem, má prodávající právo strhnout si z celkové částky částku vynaloženou na přepravu zboží.
O odeslání zboží budete informováni e-mailem. Součástí tohoto emailu je obvykle číslo zásilky. Zásilku lze sledovat na www.cpost.cz nebo zasilkovna.cz

V případě, že máte nějaké zvláštní přání ohledně způsobu dopravy, případně rychlosti odeslání, napište nám to do poznámek v objednávce. Pokusíme se Vám vyhovět.

Do zahraničí zboží nezasíláme.

Autorské právo: fotografie umístěné na těchto stránkách (www.yani.cz) jsou (pokud není uvedeno jinak) osobním vlastnictvím firmy a podléhají autorskému právu.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží ze strany kupujícího

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Při odstoupení zákazníka od uzavřené smlouvy lze akceptovat vrácení zboží za současného splnění níže uvedených podmínek. Při jejich nedodržení nelze odstoupení od smlouvy a s tím spojené vrácení zboží akceptovat: 

  • zboží musí být nepoužité
  • zboží musí být nepoškozené
  • zboží musí být kompletní

K vrácenému zboží musí být zákazníkem přiloženy doklady o prodeji zboží s přiložením čísla bankovního účtu, na který budou vráceny peníze z prodeje zboží.  Při zasílání je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození. Adresa pro zaslání zboží je: Drahomíra Krupková - YANI, 46825 Zásada 162. Prodávající je pak povinen vrátit zákazníkovi zaplacené finanční částky (hodnota zboží + poštovné) nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí zákazník sám. 
Podrobné informace viz. Obchodní podmínky uvedené níže.

Reklamace zboží v zákonné lhůtě - podrobnosti najdete v Reklamačním řádu uvedeném níže.

 

 

 
 
 
 
 

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY:
Drahomíra Krupková - YANI
468 25 Zásada 298
IČO: 18360335
DIČ: CZ5452070547
email: yani@yani.cz



ÚVODNÍ USTANOVENÍ.

1.1.      Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.yani.cz  (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2.      Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3.      Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4.      Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. 

1.5.      Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1.      Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2.      Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3.      Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4.      Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5.      Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6.      Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1.      Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2.      Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty . Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3.      Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4.      Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1.   objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2.   způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3.   informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5.      Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „POTVRDIT “. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou (automatické potrvzení objednávky), a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6.      Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7.      Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8.      Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1.      Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

-  v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese: 46825 Zásada 298

-  v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce

-  bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 677364893, vedený u ČSOB, kód banky 0300 (dále jen „účet prodávajícího“)

4.2.      Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3.      Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4.      V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do  7 dnů od uzavření kupní smlouvy, pokud není dohodnuto jinak.

4.5.      V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6.      Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7.      Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8.      Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího, případně v balíku se zbožím.

4.9.      Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1.      Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.2.      Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

5.3.      V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4.      V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5.      Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6.      V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7.      Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1.      V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2.      Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3.      V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4.      Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

7.2.1.   má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2.   se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3.   zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4.   je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5.   zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3.      Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4.      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

7.5.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny 46825 Zásada298.

7.6.      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1.      Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2.      Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3.      Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy  yani@yani.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4.      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5.      Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských s

8.6.      Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7.      Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1.      Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2.      Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3.      Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4.      Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5.      Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6.      Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7.      Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8.      V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

9.8.1.   požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

9.8.2.   požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9.      Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10. DORUČOVÁNÍ

10.1.      Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1.      Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

11.2.      Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

11.3.      Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

11. 4.     Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Drahomíra Krupková - YANI, 468 25 Zásada 298, adresa elektronické pošty yani@yani.cz.


 

 
 
 
 
 

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO SPOTŔEBITELE

Podnikatel: Drahomíra Krupková – YANI, se sídlem Zásada 298, 46825, IČO: 18360335, (dále jen Prodávající). Tento reklamační řád se vztahuje na zboží (dále jen Zboží) a služby (dále jen Služby) zakoupené zákazníkem, který je spotřebitelem ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Kupující), od Prodávajícího. Při uplatnění práv z vadného plnění Zboží a Služeb (dále jen Reklamace) postupuje Kupující v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky.

1 Rozsah odpovědnosti Prodávajícího za vady
1.1 Zboží
a) Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že Zboží při převzetí nemá vady, a to zejména, že v době, kdy Kupující Zboží od Prodávajícího převzal,
- má Zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které        Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Zboží   a na základě reklamy jimi prováděné;
- se Zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
- Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
- je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
1.2 Služby
a) Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že Služba je poskytnuta ve shodě se smlouvou o poskytnutí Služby.
b) Pokud je Služba poskytnuta v rozporu s touto smlouvou, je Služba poskytnuta vadně a Kupující má práva z vadného plnění.

2 Místo uplatnění Reklamace
2.1 Kupující je oprávněn uplatnit Reklamaci Zboží a Služeb v jakékoliv provozovně Prodávajícího na území České republiky, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného Zboží anebo poskytovaných Služeb, případně v sídle Prodávajícího.

3 Lhůta pro uplatnění Reklamace
3.1 Zboží
Kupující uplatní Reklamaci vady Zboží bez zbytečného odkladu poté, co měl vadu při dostatečné péči zjistit. Kupující je oprávněn uplatnit Reklamaci Zboží v době 24měsíců od převzetí Zboží. Je-li na Zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke Zboží nebo v rklamě uvedena doba, po kterou lze Zboží použít, nebo doba jeho minimální tvrvanlivosti, může Kupující uplatnit zboží do tohoto data.
3.2 Služby
Kupující uplatní Reklamaci vady Služby (rozpor mezi objednaným a poskytnutým plněním) bez zbytečného odkladu poté, co měl vadu při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do 14 dnů od poskytnutí Služby.

4 Uplatnění Reklamace
4.1 Při uplatnění Reklamace je Kupující povinen doložit nákup Zboží anebo Služby u Prodávajícího prodejním dokladem, případně jiným prokazatelným způsobem. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k vyřízení Reklamace.
4.2 Prodávající (či jím pověřená osoba), vydá Kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy Kupující právo uplatnil, co je obsahem Reklamace a jaký způsob vyřízení Reklamace Kupující požaduje. V případě, že bude Reklamace uplatněna v provozovně, bude kopie potvrzení zaslána bez zbytečného odkladu na centrálu (do sídla) Prodávajícího.
4.3 Po uplatnění Reklamace Prodávající rozhodne o Reklamaci Zboží nebo Služby ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu Zboží či Služby potřebná k odbornému posouzení vady.
4.4 Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit.
4.5 Po vyřízení Reklamace vydá Prodávající Kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení Reklamace, včetně potvrzení o provedení případné opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí Reklamace.

5 Práva Kupujícího z vad Zboží a Služeb
5.1 Pokud Kupující neuvede, jaký způsob vyřízení Reklamace vyžaduje, pak jej Prodávající poučuje o tom, že může požadovat některou z níže uvedených možností na to, zda jsou vady na Zboží podstatným nebo nepodstatným porušením kupní smlouvy, resp. Zda jde o odstranitelnou nebo neodstranitelnou vadu Služeb.
5.2 Podstatné porušení kupní smlouvy
a) Jedná-li se o podstatné porušení kupní smlouvy, má Kupující právo si zvolit mezi:
    - dodání nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějícího Zboží,
    - odstranění vady opravou Zboží
    - přiměřenou slevou z kupní ceny Zboží, nebo – odstoupením odkupní smlouvy.
b) Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké z výše uvedených práv si zvolil, při Reklamaci, nebo bez zbytečného odkladu po Reklamaci. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady ve lhůtě pro vyřízení Reklamace, nebo oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží, nebo může od kupní smlouvy odstoupit.
c) Nezvolí-li si Kupující některé z výše uvedených práv včas, má práva vztahující se na nepodstatné porušení kupní smlouvy popsaná níže.
5.3 Nepodstatné porušení kupní smlouvy
Jedná-li se o nepodstatné porušení kupní smlouvy, má Kupující právo si zvolit mezi odstraněním vady Zboží, nebo přiměřenou slevou z kupní ceny Zboží.
5.4 Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny Zboží nebo neodstoupí od kupní smlouvy, může Prodávající dodat chybějící Zboží, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou Zboží nebo dodáním nového Zboží; volba Prodávajícího nesmí Kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
5.5 Neodstraní-li Prodávající vadu Zboží ve lhůtě pro vyřízení Reklamace, nebo vadu Zboží odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny Zboží, anebo může od kupní smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího.
5.6 Vady Služby mohou být odstranitelné nebo neodstranitelné.
5.7 Odstranitelné vady
Jedná-li se o odstranitelné vady Služby, má Kupující právo si zvolit mezi:
a) poskytnutím opravné Služby
b) poskytnutím toho, co nebylo v rámci Služby poskytnuto, nebo
c) přiměřenou slevou z ceny Služby
5.8 Neodstranitelné vady
Jedná-li se o neodstranitelnou vadu Služby, má Kupující právo si zvolit mezi:
a) odstoupením od smlouvy o poskytnutí Služby, nebo
b) přiměřenou slevou z ceny za Službu

6 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
6.1 V případě, že dojde mezi Prodávajícím Kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy ke Zboží nebo ze smlouvy o poskytnutí Služby, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 12000 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zóna.cz - katalog stránek Katalog www stránek Seznam stránek NajduZboží.cz CZIN.eu Hodnocení a recenze obchodů ONCZ.NET